Sunday, March 1, 2009

phew~

OOOOO maaa gaaad! It's weekend. Masa untuk brain to go on a holiday. Yea sure~ Haha

My my, its been six months since I left Brunei (I flew on the umm 8th kah? September, October, November, December, January, February. And esuk 1st of March. So roughly 6 bulan lah Xp). Nda ku pecaya aku bulih survive sini nyamu. Man awal2 when i came here was a hectic. Bangang wah. Paksa ingatkan house routine, time table skulah, meal time, curfew(which i still hate), prep time(ani pun jua) etc etc. It were'nt that bad pulang having curfew and prep time. Macam ada curfew esuk pagi inda jua ngantuk kan. Dapat bangun awal (tapi mseh pulang ngantuk sal aku ani penidur. Inda ingat masa d hiliday lodge. Aku nda mau2 kan tidur ah haha). Prep time dapat jua aku mcm buat2 homework, belajar. Kirakan organised lah. Nda bejuritan barangku apa. Its kinda mendisiplinkan diri.

On the other hand tinggal dsini ani lonely jua. Aku rindu kawan2ku back in brunei pebaik kurus, lampuh, itam, butih, berambut, inda, bri banci, inda bri banci, yang pandai, nyanyah etc etc. Apa bulih buat. Tunggu summer saja hehe. 5th of july weeeee~

Aku pun rindu Brunei Hall. I had so much fun. I Used to hate brunei hall. Tapi with kawan2 nda g tpaduli kemihiran brunei hall atu. Man, Easter holiday ani batah jua eh. Tp aku rasa kali ani aku nda dapat katil pasal aku akhir turun london. Aku ada DofE training.

I chatted with hakim tadi, zatie, tiqah kurus and zul. Atu kali gnya yg sama urg brunei. owh and wina sama ehsan. Nda pulang byk. Paling panjang becerita sama si hakim jua. Hi kim hahah..

Hakim insisted that i should buy a skinny jeans. Errr Tapi si Zul suruh bali straight jeans saja. Ummm Ntah eh, manasajatah. Haha nda ku membali. Ada dgr2 gusip2 jua sikit. Tiqah with her new frens. Bjual apa. Macam2lah. Banyak cerita dri Brunei yang MANIS2 d dgr haha booo Congrats Laksamana, aku tau kamu makai dadah. Lol

I have something to show u:

TADAAAAA

HAHAHAHAHA Xp
Tabam

Lhorus710~
Jangan marah Jahmaidong@Jamalidong @ Ina @ (the @ goes on hehehe)

No comments: