Monday, March 2, 2009

Productive weekend??

I guess so.

The Oswestrians visited Sarah of Shrewsbury today at Shrewbury of course. I woke up earlier than the usual. Was it 6.30 or 6? Im not sure and i don't know why. I set the alarm clock at 7.00 so that aku dapat bersedia awal-awal. Limpang2ku pulang dulu. Aku change my alarm to 7.30 and went back to sleep (more like trying very hard kan tidur balik tapi nda dapat. I hate it if aku terbangun cos aku nda dapat tidur balik. No wonder aku slalu bangun awal if terbangun. Seesh aku ani g light sleeper). Force punya force, bebunyi tia alarmku. So aku bangun, grab my towel and other toiletries. Bawa kejamban and mandi. Mudian pakai pakaian yang bersesuaian for the day. Straighten my rambut and go online for a bit. Download some old song sambil menunggu taxi kami datang. I was so lapar tadi so aku masak maggi kari hehe which means i have one maggi kari left and one indomee. Sighhhhhhhhh~ Beikat parut tah ku ne every weekend. Nda pa~

When we reached Shrewsbury, how disappointed i am. Si Zaw cakap si Sarah kan greet kami d train station kalinya nada ia ada. So kami jalan on our own kesana kemari. Kalinya on the way ke costa ada kanak2 damit bejalan laju-laju and manggil kami. Hahah si Sarah datang and ia minta maaf sal akhir. And from her appearance aku bulih guess ia balum mandi HAHAHAH gotcha! Went to costa for some gossip2 manis. Before ke Costa aku, zaw, lyn, lena and melvin meraayau2 mencari jamban sal ada kana tiang point arh backalley ckp toilet. hmmm curios jua kami ah so kami carilah. Bukan pulang kan makai jamban.

Went for shopping a lil bit. Me and Sarah sangat evil kami majal drg shopping hahah. Duit kami nda kurang, duit drg yang kurang hehe. Went to Clinton cards tuk bali birthday cards. Had lunch at an Indian restaurant. At first we want to eat at a Thai restaurant kalinya close. Mudian restoran Cina, tutup tia jua. Weekend tah banar. Mudian last2 restoran India yang Halal. Seb bek buka. I ordered Bakari kebab and Lamb briyani with a glass of coke. So total mealku 12.50 pounds. Kanyang berabis ku makan. Why?? Sal si Zaw ordered TWO MAIN DISHES kalinya inda ia temakan. So ia pajal aku makan one of the dish. Its like aku makan 95% of it. labu parut slajur.

Lapas atu ke skulah si Sarah. I quite envied the environment tapi nda pa. Bersyukur ku jua skulah d Oswestry. Skulah ku damit so rumahku nda jauh sama tempat belajar pasal skulahku literally ampir berabis. Less than 5 minit sampai tia classku hahah. And jua skulahku nda banyak bagi homework. Lapas atukan aku mcm random mau visit skulah urg lain jua hahah. Ku liat map train tadi ada ke Reading. Pikir punya pikir si Farid punya skulah (LP) d Reading. So........ hehe

Lhorus710~
I like this song more than the previous one. Sorry kim if aku change. This lagu mcm very deep wah meaningnya. Lagu anipun banar2 terjadi. Real-life story wah. Sad berabis ni if d amat-amati. Eseh. Mcm i feel like im the dude yang desperate ah HAHAHA 

No comments: