Sunday, April 20, 2008

aku bru abis mandi wah. NNNNNNNN dilah im aku to cek dis blog.. TADAAA the layout btukar! n now dilah marah.. Screw u guys yg byk ngomplen.. kalau mo buat BLOG sendiri!! wahaha ksian si dilah.. ngalih2 ia membagi awan sma menangkap jirapah...

anu before aku mliat bleach, rumahku msa ani kna cat uleh dua urg indons.. yes cat from white to friggin peach+orange.. not bad plg... atapku mseh sat merah tp baru.. n pagar just kna cat itam since mcm betagar basinya... so yg tingal is to RENOVATE my room.. batah bpaku ani eh.. krg wat if ku belayar?? nda ta pedah!!

Iatakan dis indon yg mencat pagar ani nda makai baju bah.. beisi n bpaluh2.. td ia arh tabukbah mencat mihir jua tu.. ia mendisplay dpn2 ku... eeeeeee *i bet si izzy suka ne* n yg indon seorang ani g cakap buduh.. nda ku tau napa bui...

Anubah.. rumahku ani ingat parking spaceka?? ah!! semua keritakan paking!!! iatah bmasalahkan if jiran mengadakan jamputan ani.. aku nda dtg sal aku ngalih kn tdo.. n ani aku lapar. I had bananas for breakfast n nada lunvh sal ada jemputan n aku nda ikut... jiranku ani btunang kli... i noe smak nada paking space.. kalau bulih cubatah suruh makai baska.. nda jua byk kerita kan menyamak dsimpangku ani. + kurang pollution n reduce the usage of oil * apa eh aku ah, ani topik si izzy jua ne bedebate*

so aku kan meliat bleach.. babai

mesti diliat ne ah sar ah, wahahah
http://www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

Lhorus710 muah~ *tuk si izzy sja*

No comments: