Saturday, December 8, 2007

Adventure in Saudi Arabia (Sori pasal ku post :P)

It was 9:36pm local time when my phone.. how shud i say umm.. bebunyi.. Msa atu aku bru kn rest my eyess n tekajut... Sapa g kan ne memisis ani.. Ku gues si wina.. Den namanya AMalina!!! Eh bisai2 eh.. Ku gusuk mataku.. n bca g.. The same name jua.. So aku bca lah.. n Ia tep..

"Yoh sab!haha. kami d sini bru abis smbyg asar!haha.n guess what?maghribnya pkul 5.30 ah!bwt,beza waktu 6hrs.aku kn mau tau brapa kna charge wh ne msg ah.eh,urg arab berijap..n bising..n kami malar kana rujuh msa d msjid nabawi..n ada urg palestine bckp dgn aku n aku nda paham.. n ia pigang2 telkongku..haha.=p"

6/12/2007

n den ku balas n tidoo..

Today i mis called her n she answered it!! "ELOO" WHATTT!!!! ahhhhhhh.... i disconect it..n SMSed her.. den she replied.. n malasku kan menaip ngalihku...
n dis time urg iran plg bcakap sma ia.. seorang pandai english n sorang inda... n she sed jua ada dis grup from Africa(she guessed sal drg itam) pakai telkung kainnya mcm pattern kain MS perempuan punya..

OUT

No comments: