Friday, December 14, 2007

"Unwind your fantasy"

As barney requested, im going to post sumtin new here. Btw y aku gnya yg mempost??? not dildoteeqs n dildodils??? heheheh

Anu bah, esuk ada dvd marathon arh sarah bah... tp mcm malas ku jua sal ian si ian nda suruh aku touch my maid bah.. yup, MY MAID.. amahku atu pun ia nda menyuruh.. kenapakan ia atu?? sudah tah rambutnya sama dengan si bokh(as pijah mentioned arh ia punya blog. BTW pijah kaja!!!) entah eh banar.. begunakan si amal lagi.. abis2 aku kan ducapnya.. manakan ada shemale bcakap sma ia.. ani g kan jalan2 sma si bokh(Have fun) hakhakhak

ummm td si khairi gito aku yg si jurin ke kk(kota kinabalu).. n she was so excited msa naik ferry.. si kai ckp ia turun dri kerita atu sma kakanya n den beuyung2an(i dunno y).. iatawah.. berapa umur drg ani kan.. membai malu.. memalukan urg brunei banar.. si jurin ani tah banar.. nanti ia msa buka skulah..

umm ahh wedah is goin to kk tomorrow.. (napa byk urg ke kk ani kan???)..im gona miss her coz she's my sambal belacan 4 my timun.. n my lapik batis 4 my house.. speaking of lapik batis.. it reminded me of afieqah..byla ko on9 ani?? ari atu ko pajal aku msa internet rusak....

ani paningku msa ne sal im dealing with two laptops rite now.. one laptop tuk online n the other tuk men game.. sasakku game h.. gameover gnya.. ehh rite now aku main CSI arh PS2 n it was awesome.. siuk buii... berabisku main..

Speaking of faiq.. my anakbuah.. ia beulah.. BERABIS pangis g tu. selalu melapkan air lirnya arh bjuku.. sasak juaku tu.. tp na pa.. he's still kid i mean infant.. he's very chubby n cute... KAWAI!!

i cant post his pic sal aku nada gmbrnya... nanti2 lah

jorjes. yes jorjes, si izzy can date sma ia esuk.. membai ijap jua tu.. krg elevator nda mo naik. escalator terstak hakhkhak

wina just returned from miri 1 hour ago. n she wanted to go swimming badly so she's pajaling me to accompany her. den i sed u gatal!!! nda tau malau :P HENTAI!!! hakhakhak nadawah.. just kiddin

aku bru tau ari ani yg si INUL DARATISTA naik aji.. I mean ia kan naik aji?? yg ulah nya mcm *tuut* atu?? nda jua ku pcya tu.. unbelievable!!!(luruska ejaan atu) bnr nyamu.. a atu kalau kan mendrill ke dlm bumi pun bulihtu..

atu ja lah dulu.. kita bersua d post yg lain lg

PS: who is BARNEY??!!

No comments: