Sunday, May 24, 2009

Summer half term *Baru pulang sehari*


Yay!!! London... *slap slap* exam uiii exam... belajar tah biology, chemistry and statistics. Its half term... ada break lah. Cuti skulah for 10 days. Kami nda dapat room no 4. Sob sob. Ksian. Nda pa. At least bilik kami now pun not bad.

Our train got delayed yesterday... *&*%$#$%$#*&!! So kami arrive late lah. Kalinya bas g batah! Luck was'nt on our side. Sigh. Tapi kami inda give up. Masa sampai Brunei hall, sunyi~ tapi arh tv area kana conquer leh A level people from our batch. That is a good sign! Haha Farid, booked a place for me to slee. Arigatou~

Masa ku awal2 sampai, farid and the cinas (Sherwin, Cody and Kelvin) majal kan bawa aku ke Misato pasal drg cakap aku balum makan. =.=" padahal udahku makan. So aku ikut sajalah for fun. So ke paddington station, naik tube makai bakerloo line, ke picadilly circus, pastu jalan2 ke china town tuk ke misato. My second time! Aku suka that place. Its like a japanese restaurant (Duhhh it is a japanese restaurant u DUMBO!!). Aku makan Salmon apakah namanya. Inda ku ingat. Worth it lah jua for the price compared to tempat lain mahal tapi sikit and kadang2 inda nyaman. Pfft

Nah yang ku order. I think namanya sake salmon teriyaki. Harganya 6.90 pounds. Kanyang kali ah. Atu inda basar?! Comparison sama jariku. 

Si farid makan tamago. Tu sushi d atas ah.

Burrp... Syukuralhamdulilah
Dning etiquette, If siap makan mesti simpan the sudu/garpu/chopstik/etc arh 5 o'clock. Belajar masa kami makan d sukaramai sal seorang2 argue.

Own Last nite, we had camwhoring session. Masa atu jua kami main Dota (aku, farid, rahman, cody, kelvin and sherwin) Kalinya masa TD i got bored den aku ikut bergambar sama si Izzah, Nadia, Farhan, and Nazirul. 


Got inspired from GG... tapi nahhhhhh

The committee's of MoFAB and MoBi
Supposedly seorang2 mesti pose dgn mua yang serba bitchy tapi inda berapa.
Ada more photos arah facebook. Tapi yang ku upload atu yang bisai pulang gnya. Yang buruk kan d apa.

Today, kami ada another photoshoot d Norfolk Square Garden, dapan2 Brunei Hall. Its not that sajuk anymore here so kami keluar makai tshirt/seluar pindik.

They majal-ed kami tiga tuk bergambar

The girls forced us to pose like bini2 yang kiut miut/harajuku.

Followed by Mr Universe

And Wonder Girls punya pose
HAHAHA

Owh owh... sama kami buat movement arh single ladies, Beyonce
hehe

Ani banarnya batah pulang udah ne. Kami tiga, dengan tidak rasminya menjadi model ketjap (Pipah) manis (Aku) lucullus (Farid)


Aku stay d Boarding house ku for one night pasal nada direct train ke london. N malamnya i was so bored den aku webcamming sama alai rabi.

Jablai

More Jablai

Rabi antar wink Babi menari and at the same time si Rabi menari macam babi
HAHA

phew

Rabi jadi lampuh

laaa

luuuu

Lhorus710~
Mau sambung belajar Biodiversity =)
I miss you

No comments: