Monday, March 9, 2009

Gadis dan bunga

Hahahahah i noe i'm awesome. Yesterday night, i sang the "gadis dan bunga" song to jamalidong. I know maybe kamu wondering lagu apa kan tu? The song goes like this, the chorus part "Matanya lirik2 selalu, rupanya manis2 ayu......." Hahahaha I sang that song to her through skype. And now that awesome song testak dalam kepalanya. Hahaha

Ku-Moh ='( says:
*you've got that song stuck in my head
*congratulation
*the first thing yg main in my head was that song.
*masa ku bangun tadi pagi
*disturbing.

Hahaha inda awesome dmana tu? Yeah...

Gila i hate my scar. Pasal sakit!! ada this stingy sensation thing. Iatah sakit kepalaku. Mcm Harry Potter tarus wah. Sakit berabis!!!!! Remember the scar arh my face??? Arh my righr eye. Masa fom dua ada mataku (to be precise my eyelid) bejait. Yang bangkak berabis ah. Kan tekeluar gany inda mataku. N now mata kananku sipit mcm cina as a result of that surgery. Manakan urg pikir aku cina/jipun/korea. Hahaha Sakit!!!

Ari ani ada House Music. And aku nda apal lirik uptown girl. Hahahah Antam saja... Mudahan manang tapi I doubt it.

Lhorus710~
Uptown girl... She's been living in her up town world~

No comments: