Tuesday, January 6, 2009

Kamu d brunei siuk. Aku jeles. Macam berabis. Pasal kamu last year and aku mseh testak in year 12 hingga july ini. Hmm its like mcm kan dua tahun bah aku pu1. Macam repeat rasanya. Boring jua tu. Pedah saja ku skulah dari january hingga august masa tahun 2008.

Hmmm aku suka skulah d brunei. Pasal aku awal bangun (which i like n hate at the same time) n awal datang ke skulah... around 6.30 ish den dalam lima minit datang si zul. Hmm saya rindu akan butul nurun yang berwarna kalas sama beg merah si piqah@cuik. Hmm maybe drg tukar udah still tanganku yang amai will still kacau barang2 kamu. Aku rindu meliat si jurin membaca history HAHAHA. Walaupun taun ani 2009 n maybe tani nda seklas lagi if aku still in MS. Tp aku rasa si fiqah will be in my class pasal in 2008 tani stuck together hehehe. Nda ja? Sama aku rindu UIC bising dalam class ku walaupun membari kan d sula2 sorang rasanya.

Kemudian break time. Aku nda berapa suka ke canteen pasal panas banget n bising. Tp maybe 2009 aku will turun ke canteen since senior kan. Heheh public figure bah!! Tp aku rindu class T1A, pasal sana tempat ku bejumpa sama bersosial sama zatie, shidah, fieqah, adrian etc etc. Sungguh rindu akan masa itu. Kemudian waktu lunch pun sama n waktu patang if stayback. Well kadang2 saya meloserkan diri saya di library pulangtu mempolish notes ilmu kimia saya, buat homework biologi, math and stats. Or d canteen hang out sama siapa saja yang ku teliat. Pebaik TKG, LnF, UIC, FnV, HO7 and the rest(haha, bektah cari nama)

Hmm aku rindu sesi ilmu kimia bersama aini, dilah and sarah. Ilmu kimia adalah masa untuk membina muscle. Inda ja? haha pasal kami terpaksa menyalin notes ms mary laju2. Sangal tangan kali ah! Basar tarus. Abis pencil lead bah. TIPS : if kamu student ms mary, bektah kamu salin notes in pencil dulu kemudian polish it up some other time :) unless kamu bulih menyalin laju2 n tulisan kamu readible. Aku readible plg, tapi aku nda suka mesy notes hehe

Hmm i was wondering kan.. Lapas berkongsi cerita2 sama saudara saya. Dia kata Mr Shabby ia bagi notes verbally as in kamu salin apa ia cakap. Mrs Singh pun cematu n sometimes Ms Mary pun jua. Andang style Indian teachers bagi notes cematu kah? Hahaha paksa salin laju2.

Oh oh saya juga rindu spend duitku dcanteen. Dsini dUK manada spend2 duit tuk bali makanan. Ada lunch n tau makan saja. Well ada pulang tuck shop tapi bejual cuklit. Nda saya mau. Saya juga rindu masa kan balik hang out d concourse ramai2. hehehe

Well kamu dis time ada supervised private study. BORING LIKE HELL TU!!! iatah i cant wait tuk masuk year 13 supaya private studyku nda kana supervise. Hehehe Baru tu MS ada PS. wooo~ diam tah kamu tu. Tp at least skulah kami masa PS siuklah pasal dapat dgr mp3 Xp

And aku rindu ke chem lab tiap2 isnin masa lunch hour kan begila2 sama si qayah, amal etc etc sama on thursday jua. Hmm aku rindu bio class ku pasal kami awesome haha buat esp masa buat practical. Menangis2 sorang2 bah pasal bawang!! N aku suka practical microscope kerana ia merupakan practical paling sanang antara semua practical (food test sanang pulang jua). N aku rindu buat project ecosystem kami with bonda, fiqah A and aini. Group kami awesome! Tani buat new stuff macam preserving insects! and aku nda expect kamu berani pigang dead insects especially cockroach. And si bonda bali too much ubat gagat haha. N then our 2nd project about benefits of movement during prayers lagi jadi ceramah. Ngalih kami membuat tu bui. Aku ingat one of kamu bagi aku article about riba. WTH?! apa kaitan riba sama sembahyang??? si pikah kali tu salahku haha

N our ecosystem project yang banyak urang sibuk2 kan tau. Tani measure temperature n pH. N Liat gelugut. Tapi aku nda sampat liat the final product. Apatah jadinya our third project ah???

Sama aku rindu butul purple ku hehe

Pagi2 in our original class before si HO mengomplen n bitchy2 pasal class nda besapa. Pindah pun nda jua bersih class kami atu huahuahua
Nerding bio pagi2 hahaha
Gambar ehsan oleh ZAZ

Celebret2 birthday urang menyanyi2 macam ambuk beranak. Hmm masa birthday si yen n i tink ada sumting tulis2(tulis2? hehehe si zul tau ne) arh anggota tubuh badan LnF

Memalui bersama2. No no aku inda rindu bilik MP. Mkayy hehehe Liat Rabi n Hakim.. Lapar much?!

Memalui d  concourse.. Kappa tu bui!! with clothes on


Memalui arh FnV n UIC spot around 4.30 pm ish

Bersosial d T1A/T1C :) tu butul purple ku ah!! hehe

Lhorus710~

No comments: